onsdag den 30. maj 2012

Travle dage!

Ja, jeg har virkelig ikke haft tid til at blogge på det sidste. Det ærger mig lidt at jeg ikke har tiden til det, men der sker så mange ting i mit liv for tiden. Der er en masse eksamener der skal overstås, der føles som et rigtig tungt læs på ens skuldre. Derudover har eg dog også lavet en masse andet....
Afleveret alle mine bøger i de fag jeg afslutter! Det var først da jeg fandt bøgerne frem, det gik op for mig, at jeg aldrig mere skal have fysik igen! Jeg blev så glad!
Været til årsprøve i bioteknologi. Den var lidt sværere end jeg havde regnet med, men nu er den ude af verden. Har lagt 3 prøver/eksamener bag mig, nu mangler jeg bare de sidste 4!
Gået lange ture...
Haft følelsen af at skulle rejse, begge gange jeg har været til skriftlig prøve. Det er så rart at slæbe sin printer med i skole...
Omlagt min døgnrytme fuldstændig, lange nætter med lidt søvn. Det er dejligt med "læse"ferie.
Været på havnen og nydt det gode vejr, der nu var for nogle dage siden.
Spist en masse god mad.
Været i små hyggelige butikker, og kigget på en masse kreative ting.
Frugt er noget af det bedste i varmen!
....og selvfølgelig også is. Jeg kan bare ikke modstå snickers, og slet ikke hvis det er som is.. uhm!
Prøvet at tjekke blogs og følge med i modeverden,  når jeg havde tid.
Tirsdagens. Endnu et spejlbillede, som jeg virkelig ikke bryder mig om.. Dog er jeg alene hjemme hele dagen, da jeg har læseferie. Så er der ikke rigtig så mange der kan tage billeder af mig, desværre.
Et dejligt afslappet outfit. Det havde jeg på i dag, til bioteknologi prøven. Til prøver og eksamener går jeg meget op i at have noget behageligt på, og det havde jeg bestemt i min herreskjorte og løse bukser.
Brugt en time på bowling. Skøn måde at stresse af på, det kan anbeales! :)
...Og selvfølgelig taget cykelture om aftenen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar