søndag den 29. juli 2012

Red


Jeg købte denne neglelak i Istanbul, fra mærket Alix Avien. Jeg har i mange år altid brugt neglelak fra Flormar og Goldenrose, og bestemte mig for at prøve noget nyt. Farven er rigtig fin, jeg har nu haft den på i et par dage, og den holder. Dog er det lidt ærgeligt at den skal have 2 lag, før den får sin farve. Jeg er godt tilfreds med den, når jeg alligevel kun har neglelak på i et par dage af gangen. Den slår dog ikke Flormar og Goldenrose's lakker.

Türkçe: İstanbul'dan bu ojeyi aldım, Alix Avien adlı markadan. Senelerdır Flormar ve Goldenrose kullanıyordum, ve yeni birşey denemeye karar verdim. Rengi çok hoş, bir kaç gündür tırnaklarımda, ve henüz  bir çatlama olmadı. Rengini alması için iki kat sürmem gerekiyor, ki bu bir eksi. Ojeleri sadece bir kaç gün kullandığım için, memnunum bu ojeden de. Flormar ve Goldenrose'un ojelerini geçemez ama. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar