mandag den 13. august 2012

Nice one!




Denim er bare et must for mig, og jeg kan ikke få nok af det. Specielt denim on denim moden er jeg stadig ikke træt af. Fakisk jo mere denim, jo bedre - tænker jeg. Jeg kiggede lidt rundt på det tyrkiske Vogue blads Facebook side, og der fandt jeg denne kombination. Hold da op, hvor er det  bare fedt. Jeg er specielt helt vild med skjorten, den er så fin, men alligevel ret rå med skulderdetaljerne. Det er helt klart en favorit, som faktisk "kun" er fra H&M. Der skal jeg da ned!
Kombinationen er ellers ret fed med den fine clutch, i modsætning til brillerne, der er lidt mere cool af slagsen. Denne kombination ville helt klart se rigtig godt ud med et par hvide Converse sko. 

Türkçe: Kot a doyamıyorum, benim için bir must. Özellikle denim on denim trendinden henüz bıkmış değilim. Aslında ne kadar kot olursa, o kadar güzel diye düşünüyorum. Bugün Vogue Türkiye nin Facebook sayfasına bakarken, bu kombini buldum. Çok beğendim, özellikle gömleği. O kadar zarif, ama aynı zamanda omuz detayları da ağır bir hava katıyor. Kesinlikle favorim, ve ''sadece'' H&M'de satılıyor. Gitmem lazım oraya!

Onunn dışında kombini çok beğendim, hoş detaylı bir clutch, tam zıttı olan gözlükler biraz daha cool bir hava yaratıyor. Bu kombin kesinlikle beyaz Converse ayakkabılarla çok güzel olur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar