tirsdag den 21. februar 2012

Dünyaya yeni bir blog geldi - hoşgeldii :)

Herkese merhaba :) Benim adım X desem, inanırmısınız? Tabii ki hayır, ama öyle olmasını tercih ediyorum bir müddet :) Kendimi tanıtacak olursam - dünyanın çoook çoook kuzey soğuklarında yaşayan 18 yaşında, moda hastası bir kız olarak tanıtmak en doğrusu, sanırım.
Çoğu insan bir başka insanda ilk mimiklerine, yüzüne, gözlerine bakar değilmi? Gayet doğal olarak. Bu bende tam tersi, çünkü ilk olarak kıyafetten başlarım ben, kendi kendime yorumlarım içimden; ''ahh şu güzelmiş, veya şu hiç uymamış'' falan filan.. Dış görünüşe çok önem veririm, ve kendi stilim hem klasik, hemde çok sportif. Şöyle ki, çok düz ve klasik bir elbisenin altına converse ayakkabı giyebilirim, hiç tereddüt etmeden. Modayı çok takip ederim, ama kendi tarzım dışına pek kolay çıkmam. Bu bazen biraz zor oluyor, ama etrafımdakilere benzememeye calışıyorum, çünkü en nefret ettiğim şey, herkesin giyim tarzının birbirine benzemesi.

Fazla uzatmadan kendimi az olsa bile tanıtmış oldum sanırım.. Bu blog ise benim moda hakkında düşüncelerimi yansıtacak - renkli düşüncelerimi, moda dünyasındaki favorilerim, ve kendimce degişik kombine metodları.  Onun için dünyama hoş geldiniz! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar