torsdag den 23. februar 2012

Loréal Produkter



Ja, overskriften siger sig selv. Jeg har fået nogle Loréal produkter, som jeg vil teste det næste stykke tid.


Jeg er meget glad for nogle af dem, jeg har testet. Dog  er jeg allerede sikker på, at jeg ikke kommer til at bruge  den foundation. Den Bronzing Powder der er, bliver nok heller ikke brugt - da det ser så unaturligt ud, at have så gylden en farve om vinteren.  Om sommeren kommer farven jo af sig selv, så jeg kan ikke se nogen grund at skulle bruge det på noget tidspunkt

Denne creme kan jeg dog varmt anbefale! Jeg er allerede  blevet rigtig glad for den, og jeg bruger den flittigt hver aften.  Duften er rigtig god, og den er ret let at have på. Dog er den ikke så fedtet, hvilket også er ret fint, nu hvor vinteren ikke har været så hård, til at vores hud tager skade.
Denne  Skintonic har jeg brugt éen gang, og den kommer jeg nok også til at se meget til. Dét der er godt ved den er, at den er til tør hud, hvilket er godt at bruge, inden man bruger ovenstående creme.
En vare jeg desværre ikke blev så glad for, er denne make-up fjerner. Den er  meget fast - geleagtig - og meget fedtet  at påføre. Derudover fjerner den ikke så godt, udover at tvære make-uppen ud. Den er også meget parfumeret, som ikke er rart at få på øjnene. Min favorit er stadig Matas' striber, deres make-up fjernere er rigtig gode!


Jeg er rigtig spændt på at prøve de andre produkter også! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar