fredag den 24. februar 2012

New in




Da jeg var i H&M igår, faldt jeg over denne nederdel! Den er meget fin, og stoffet er ret behageligt. Derudover  ser den rigtig fin ud med det sorte bånd - dog var længden det eneste jeg var i tvivl om. Jeg har længe gerne villet eje en nederdel der var under knælængden, men det skal virkelig styles godt, før det ser godt ud. Jeg har allerede et par bud, som jeg vil dele med jer, når jeg har haft den på. :)

Türkçe: Dün H&M'deyken, bu eteği buldum! Çok güzel, ve kumaşı çok rahat. Ayrıca, siyah kemeri çok güzel duruyor - tek tereddütte kaldım şey, uzunluğuydu. Uzun zamandır diz altı bir etek istiyordum, ama kesinlıkle güzel stilize edilmesi lazım. Benim şimdiden bir kaç fıkrim var. Eteği giyince, sizinle paylaşırım. :)

2 kommentarer:

  1. Den ser rigtig fin ud.. glæder mig til at se dine kombinationer ;-)

    SvarSlet
  2. Takker :-) jeg glæder mig bestemt også til at have den på!

    SvarSlet