torsdag den 23. februar 2012

Til daglig...

Når det gælder favoritter, har jeg nogle ting, jeg bare ikke kan uden!  
Her gælder det for eksempel mine All Stars, da de er et must for mig. Jeg har haft mange sko, men der er ingen der har slået Converse! Jeg går nærmest ikke i andet i hverdagene, og det er noget af det mest behagelige at have på.

En anden ting er min dufte, hvor mine favoritter lige for tiden er Chance med Chanel og Euphoria med Calvin Klein. De er hverken milde eller stærke, og kan både bruges i skole eller på arbejde, samt er de også gode til fine lejligheder. 

Hvad det angår make-up, bruger jeg ikke så meget selv - da jeg bedre kan lide naturlig skønhed. Derfor investerer jeg heller ikke i dyre mærker, hvad det angår. Til daglig bruger jeg kun mascara, og eyeliner en gang imellem. Her bruger jeg Max Volumeflash fra Rimmel, da den ser så enkel ud, når man har den på. Den giver et flot look, uden man kan se, at man har mascara på. Hvis man i forvejen har lange og buede øjenvipper, kan jeg helt klar anbefale denne mascara, til daglig brug. 
Hvis jeg derimod skal gøre lidt mere ud af mine vipper, bruger jeg Double Extension fra Loréal Paris, da den på samme måde som Rimmels, giver et flot look, uden at det bliver for voldsomt. 


Noget af det jeg mest kan lide, er at læse blade! Herunder er min favorit det tyrkiske Vogue. Det er noget jeg investerer meget i, og køber så mange, når jeg får mulighed for det. På mit værelse har jeg stablet bladene på gulvet, sådan at jeg i sidste ende vil have så mange blade, at jeg kan bruge det som et bord - smart! :)

Disse ting er mine musts', som jeg bare skal have ved mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar